Bijna... - Reisverslag uit Waddinxveen, Nederland van Arwin Berg - WaarBenJij.nu Bijna... - Reisverslag uit Waddinxveen, Nederland van Arwin Berg - WaarBenJij.nu

Bijna...

Door: Arwin van den Berg

Blijf op de hoogte en volg Arwin

02 Februari 2015 | Nederland, Waddinxveen

Beste familie en vrienden,

Bijna is het zover..., na er lang naar uit te hebben gezien start het avontuur in de vroege ochtend van woensdag 4 februari. Woensdag ochtend 7.00 vertrek ik vanaf Schiphol naar Geneve en om dan vervolgens door te vliegen naar Nairobi.

Jaja en of ik er zin in heb heeel veel ik ben er helemaal klaar voor :)Ondanks dat het niet de eerste keer zal zijn dat ik Afrika mag bezoeken en ik ben zelfs al eens vaker in Kenia geweest zal deze reis denk weer helemaal anders zijn. Komende drie maanden zal mijn thuis in Kenia zijn en mijn werk in een kindertehuis genaamd Watoto Wema Centre.

De afgelopen week heb ik al van verschillende mensen afschijnt mogen nemen. Iedereen nogmaals dank hiervoor ik hoop jullie over 3 maanden weer te mogen zien.

Deze reis ga ik niet met een groep maken maar ook zeker niet alleen. Ik zie er erg naar uit en ben bovenal benieuwd op welke plekken God mij zal brengen en wat Hij mij gaat laten zien. Ondanks dat we allemaal leven op een bolletje genaamd aarde een heel klein onderdeel in het gigantische heelal zijn er zoveel verschillen. De ene word geboren in Nederland met een grote kans op een mooie toekomst, terwijl een ander word geboren op een plek zonder toekomst waar het al van kinds af aan moet vechten om te overleven... Dit maakt mij stil zelf zou ik dit nooit kunnen verhelpen maar 1 ding mag ik weten al mag ik dat kleine beetje verschil maken in 1 enkel leven hoe mooi zal dat zijn :)

De komende maanden hoop ik zo af en toe iets te mogen delen over wat ik zoal meemaak. Voor nu zeg ik bijna vaarwel Nederland tot over 3 maanden :)

Laatste keer groetjes uit Waddinxveen,
Arwin

  • 02 Februari 2015 - 18:12

    Nita Bijl:

    Ha Arwin

    Nou gaat het dan echt bijna gebeuren, tassen gepakt?? Vast wel denk ik. Ik hoop dat de reis je brengen zal wat je er van verwacht had. We zullen je volgen en aan je denken

    Geniet er van en nogmaals een hele fijne tijd in het mooie indrukwekkende Kenia

    Groetjes van Nita en Wim

  • 18 Februari 2015 - 15:12

    Marjoke:

    Hoi Arwin,
    Gisterenavond sprak ik je moeder even. Zij gaf me je bloggegevens. Leuk om te lezen hoe je eerste ervaringen in Kenia zijn.
    We wensen je een goede tijd toe in Kenia onder de zegen van God.
    We hopen je te volgen via je blog.
    Groetjes ook namens de andere Bergen,
    Marjoke

    ps. de kranten staan hier alweer opgestapeld. Koert en Esra hebben er veel lol in en de meiden helpen af en toe een handje.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Arwin

Leuk dat u een kijkje neemt op mijn blog :) Eens in de zoveel tijd hoop ik op deze manier iets te delen van belevenissen in Kenia!

Actief sinds 02 Feb. 2015
Verslag gelezen: 289
Totaal aantal bezoekers 11112

Voorgaande reizen:

04 Februari 2015 - 05 Mei 2015

Kenia 2015

Landen bezocht: